zaterdag 29 september 2018

Lieve vrienden,familie en kennissen

Ik heb veel tijd gehad om deze tekst te bedenken …
Alleen liet mijn pen me dit keer een beetje in de steek.
Het is moeilijk om dingen onder woorden te brengen
waarvan in feite nooit de letters zijn uitgevonden.

Daarom besloot ik het mezelf niet te moeilijk te maken,
want sommige dingen overtreffen simpelweg de grens
van de moeilijkheid in wezen.

Vandaag de dag … woensdag 8 september 2010
nam ik voorgoed afscheid van een bijzonder iemand.

Mijn vader is deze middag, in het bijzijn van ons allen,
rustig en stilletjes ingeslapen …

Zijn wens was om zijn lichaam weg te schenken aan de wetenschap,
en er zal dan ook geen begrafenis of dienst plaatsvinden.

Omdat er geen overlijdensberichten zullen volgen, bracht ik
jullie graag op deze manier op de hoogte.


We hebben mooie herinneringen aan hem, en hebben op een
weliswaar moeilijke, maar intense manier afscheid van hem genomen.


Papa … het ga je goed …




Vanwege
Ine Verhagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten