woensdag 31 juli 2019

Zou je





Zou je …

Wil je zijn wie ik zoek
Wil je diegene zijn waar ik naar verlang
Wil je me datgene geven waaraan ik nood heb

Zou je dat willen?

Kun je me liefhebben zonder meer
Kun je me vasthouden zolang de zon schijnt,
en me loslaten wanneer de nacht erom vraagt

Zou je dat kunnen?

Zou je me vergeven als ik in de fout ging
en zou je me daarna nog liefhebben

Zou je dat doen?

Wil je mijn levensverhaal horen,
en wil je het samen verder uitbreiden
Wil je mijn wensen vervullen,
en de jouwe aan mij vertellen

Zou je dat willen?

Kun je me vertrouwen,
en me vergeven als ik eens niet mezelf ben
Kun je me tot reden roepen
als ik mijn eigen ik verloren ben

Zou je dat kunnen?

Zou je er voor me zijn als ik ziek werd
Zou je me dan in je armen nemen
en me vasthouden tot het dag werd?
En zou je dan nog steeds van me houden

Zou je me nog zoeken wanneer je zelf even de weg kwijt was?

Door Ine Verhagen
op 23 juli 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten